UPEMI będzie promować polskie mięso w USA i Kanadzie. - Bukaciarnia

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.


Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Pod koniec 2017 r. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) otrzymała dofinansowanie z Komisji Europejskiej w wysokości 2 mln euro.

Projekt na który UPEMI otrzymało dofinansowanie będzie naprowadzany przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Obecnie przygotowywana jest umowa między UPEMI i KOWR, a kampania promocyjna ma ruszyć za kilka tygodni i będzie trwała przez dwa lata. Kampania będzie oparta na udziale w targach, kontraktach biznesowych, konferencjach, spotkaniach indywidualnych, wizytach w zakładach, wizytach w punktach sprzedaży oraz z spotkaniach z dystrybutorami oraz importerami.

Komisja Europejska ogłosiła już budżet na promocję na 2018 r. Zwiększył się on w stosunku do ubiegłego roku o 46 mln euro do 179 mln euro. W tym roku KE główny nacisk kładzie na współfinansowanie kampanii, mających na celu informowanie konsumentów o unijnych systemach jakości. Najwięcej środków trafi na programy proste skierowane na rynki poza unijne.

Źródło: Pap.pl

Zaloguj się aby dodać komentarz