Nowa kadra Funduszy Promocji - Bukaciarnia

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.


Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
nowa-kadra-funduszy-promocji
Zgodnie ze zmianami wprowadzonymi przez Ministra Rolnictwa większością decydującą w co inwestować pieniądze z Funduszy Promocji są sami rolnicy. Rocznie do wydania będzie ok. 50 mln złotych.Zmiany w samych Funduszach wprowadził Resort Rolnictwa, który w specjalnej ustawie zapisał, że w każdym pojedynczym Funduszu reprezentacja rolników zwiększa się do 5 osób, dodatkowo będzie jeden przedstawiciel izb rolniczych i trzech przetwórców.

Minister Rolnictwa zapewnia, że Resort Rolnictwa ciągle pracuje nad kolejnymi zmianami w działaniu Funduszy Promocji, tym razem w formie rozporządzeń. Celem jest większa przejrzystość wydatkowanych pieniędzy bezpośrednio na promocję żywności zarówno w kraju jak i za granicą.

Piotr Ziemann z Funduszu Promocji Mięsa Wołowego podsumowuje- chcielibyśmy, zrobić żeby były to wielobranżowe: owoce, warzywa, mięso drobiowe, wieprzowe, wołowe do tego jeszcze mleko i zboża. Będziemy wtedy kompletni i będziemy mogli prezentować całą Polskę, jak smakuje, na całym świecie.

Źródło: Agrobiznes

Zaloguj się aby dodać komentarz