4 miliony euro na promocję wołowiny - Bukaciarnia

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.


Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
4-miliony-euro-na-promocje-wolowiny
Jak informuje FAMMU/FAPA, zdaniem Hogana w sektorze wołowiny obserwuje się spadek cen, wynikający z rosnącej liczby ubojów krów mlecznych oraz jałówek. Rośnie za to eksport wołowiny na rynki trzecie, zwłaszcza do krajów śródziemnomorskich, Afryki oraz Azji. Obiecująco wyglądają także rynki na Filipinach i w Izraelu. Dlatego Hogan zamierza promować produkty z tego mięsa. 

- Komisarz Hogan podkreślił, że będzie kontynuował ofensywę dyplomatyczną, zmierzającą do uruchomienia nowych rynków zbytu na wołowinę oraz zwiększenie wywozu na rynki, do których trafia już mięso ze Wspólnoty – komentują analitycy FAMMU/FAPA.

 

Hogan planuje także wizytę w Turcji, aby rozmawiać o poszerzeniu dostępu dla żywca wołowego eksportowanego z Unii.

 

 

Źródło: FAMMU/FAPA 

Zaloguj się aby dodać komentarz