Nastawmy się na konsumentów - Bukaciarnia

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.


Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
nastawmy-sie-na-konsumentow
W 2014 r. statystyczny Polak zjadł 1,6 kg wołowiny – informuje GUS. Choć w porównaniu z poprzednim rokiem konsumpcja tego mięsa wzrosła o 100 g, to nadal pozostaje daleko w tyle za wieprzowiną i drobiem (odpowiednio 39,1 i 28,2 kg/mieszkańca rocznie). Tego stanu nie poprawia oferowany w naszych sklepach bezimienny produkt bez marki. W efekcie słabego krajowego popytu, dobrej jakości polska wołowina kulinarna w 90% opuszcza nasz kraj i trafia na zagraniczne rynki zbytu.

Niestety, w obliczu ogromnej konkurencji nasze przedsiębiorstwa póki co są w stanie przebić się głównie dzięki niskim cenom. To wszystko odbijają się negatywnie na finalnej zapłacie, jaką uzyskują producenci w skupie.

 

Źródło: TopAgrar.pl

Zaloguj się aby dodać komentarz