Za nami kolejna edycja targów ANUGA - Bukaciarnia

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.


Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 
za-nami-kolejna-edycja-targow-anuga
. Organizacja stoiska pod hasłem: „Polskie Mięso i Drób” / „Polish Meat and Poultry” i działania promocyjne skoncentrowane wokół targów Anuga są możliwe dzięki porozumieniu branż, widzących wspólny cel w rozwoju handlu zagranicznego.

Ideą stoiska „Polish Meat and Poultry” jest zjednoczenie w ramach 135-metrowej powierzchni 3 organizacji branżowych oraz największych polskich producentów i eksporterów wszystkich gatunków mięs i drobiu. W planach jest organizacja ekspozycji opartej na podziale na zewnętrzną część biznesową, przeznaczoną dla producentów oraz na wewnętrzną część wspólną, dostępną dla wszystkich uczestników i ich gości. - Część biznesowa zostanie podzielona na obszar mięsa czerwonego oraz białego. W części wspólnej znajdzie się strefa degustacyjna i kulinarna, a w niej restauracja serwująca w nowatorski sposób wyszukane potrawy z polskiego drobiu, wołowiny i wieprzowiny – mówi Łukasz Dominiak.

W Kolonii odbyła się kolejna edycja targów ANUGA, uważanych za największe targi spożywcze w Europie. Wskazują na to fakty: 280 000 m2 powierzchni udostępnionej 7 000 wystawców i odwiedzanej przez 170 000 osób.

ANUGA to także szczególne wydarzenie dla polskich przedsiębiorców, ponieważ Niemcy są dla nas najważniejszym rynkiem spośród wszystkich krajów UE. Swoją ofertę zaprezentowało tu ponad 160 firm wykorzystując powierzchnię ok. 3000 m2.

Na stoisku narodowym w hali Fine Food 11.1 zorganizowanym po raz kolejny przez Agencję Rynku Rolnego wystawiło się 15 firm:

Activ (jabłka, soki owocowe)

Igloopol / Ano (mrożonki, lody)

CSI Słowianka (słodycze)

Grupa Owoce Natury (świeże i przetworzone owoce i warzywa)

Zakłady Mięsne H. Stokłosy (świeże mięso i wyroby mięsne)

Makarony Polskie (makarony, przetwory, dania gotowe)

Ł-Meat Łuków (mięso czerwone)

Viando (wędliny)

Melvit  (przetwory zbożowe)

Ostromecko (wody mineralne)

PEPEES S.A. (skrobia, dodatki dla przemysłu spożywczego)

SOT (produkty mleczne)

Vitapol (fasole)

Chocomoco (czekolada)

Orzech (przetwory owocowo-warzywne)

Wokół stoiska narodowego prowadzona była także intensywna akcja promująca polskie wędliny (kabanosy), jabłka grójeckie (ChOG) oraz słodycze (krówki, czekolady).

W poniedziałek 12.10 ARR przygotowała wspólnie z organizacjami branży mięsnej (Krajową Radą Drobiarstwa, Zrzeszeniem Producentów Bydła Mięsnego, Unią Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego UPEMI) wieczór wystawców, podczas którego odbiorcy zagraniczni, przedstawiciele biznesu oraz dziennikarze i twórcy opinii mogli spróbować polskich doskonałych wyrobów mięsnych oraz napojów (np. polskiego cydru). O polskiej ofercie na targach ANUGA 2015 oraz możliwościach współpracy mówił zgromadzonym przewodniczący delegacji ARR Prezes Radosław Szatkowski, a także Konsul – Kierownik Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji w Kolonii Stanisław Hebda i prezesi organizacji branży mięsnej Rajmund Paczkowski, Jerzy Wierzbicki i Wiesław Różański.

Obecna edycja została zgodnie oceniona jako bardziej intensywna i efektywna, niż poprzednia, o czym świadczy wyjątkowo duża liczba rozmów biznesowych przeprowadzonych przez polskich wystawców.

 

 

Źródło: ARR.pl

Zaloguj się aby dodać komentarz